هوش هیجانی برای رهبری

سخن برگزیده :

قدرت تکنولوژیکی و ضریب هوشی بالا (IQ) ممکن است شما را در موقعیت ها و جایگاه های رهبری قرار دهد، اما شما به چیزی بیش از این دو مهارت نیاز دارید تا به عنوان یک رهبر بزرگ به موفقیت برسید. یکی از مهارت های نرم که در سال‌های اخیر به سرعت در حال رشد است و هر رهبری در محل کار خود به آن نیاز دارد هوش هیجانی (EQ) است که به معنی توانایی مدیریت احساسات خود و دیگران برای اثر گذاری بر نگرش ها و نتایج در محل کار است. در این کتاب می آموزیم چگونه افراد را بهتر مدیریت کنیم، روی آنها تاثیرگذاری باشیم و با استفاده از قدرت هوش هیجانی مهارت های رهبری و ارتباطی خود را بهبود بخشیم.

( عزت نفس ، کاریزما )

سخن مترجم :

اگر کمی وقت بگذارید و بر روی موضوع هوش هیجانی یا ارتباط با دیگران در کتاب ها و سایت های مختلف جستجو کنید، مطالب مختلف و گوناگون و متنوعی خواهید دید. صدها سایت و ده ها کتاب و مقاله و سمینار و … که همه هوش هیجانی را به چندین موضوع و به شکل های مختلف بیان می کنند.
نکته‌ای که در بین آن همه موضوعات و اطلاعات کمتر به آن توجه شده است، کاربردی کردن آنها در زندگی کاری و اجتماعی است. روش هایی که بتوان به راحتی درک کرد و آنها را پیاده سازی نمود.

ما در این کتاب قصد داریم اصول و مفاهیم پایه و اصلی هوش هیجانی را به صورت کاربردی و قابل درک برای همه بیان کنیم، به خصوص آن دسته از افرادی که قصد دارند تیم، گروه، شرکت یا سازمان خود را هدایت کنند و با کمترین تنش و برخورد، هر روز به اهداف متعالی خود نزدیک شوند و نقش رهبری خود را به خوبی ایفا کنند.

توصیه ما این است که کتاب را با دقت بخوانید، تمرین های هر بخش را انجام دهید و برای موثر بودن این تمرینات دفتر یادداشتی همراه داشته باشید و با ثبت و نوشتن تمرینات، تاثیر بیشتری بر یادگیری خود داشته باشید. این کتاب را مانند یک سفر در نظر بگیرید و با آمادگی مناسب هر بخش و هر فصل را طی کنید و از موضوعات مطرح شده به مانند مناظر زیبای طول مسیر سفر لذت ببرید. پس با ما همراه شوید.

جهت خریدن نسخه چاپی کتاب  لطفا مبلغ 80/000 تومان به شماره کارت

6362-1411-0318-8703

متعلق به مترجم نزد بانک آینده واریز نموده و رسید آن را در واتساپ ارسال نمائید.

ارتباط با کارشناس فروش

ارتباط با مترجم

بهاره مزروعی

جهت خریدن نسخه الکترونیکی کتاب  لطفا مبلغ 80/000 تومان به شماره کارت

6362-1411-0318-8703

متعلق به مترجم نزد بانک آینده واریز نموده و رسید آن را در واتساپ ارسال نمائید.

ارتباط با کارشناس فروش

ارتباط با مترجم

بهاره مزروعی